EL CLUB

ALPÍ DE PALAMÓS

OBJECTE

Som una associació excursionista del municipi de Palamós que vol conèixer, viure, gaudir, respectar i apropar la muntanya i el patrimoni natural. Tot això ho fem mitjançant la pràctica activa de diferents modalitats culturals, lúdiques i esportives.

Qualsevol persona hi és benvinguda. Des de qui corre o passeja per les Gavarres, s´acosta als Pirineus o es vol embarcar en una expedició alpina a qualsevol racó del món.

ANTECEDENTS

El Club Alpí Palamós es va fundar l’any 1991 per una vintena de companys que compartien la mateixa passió.

Seria prou llarg nomenar tots els qui han estat membres de la junta directiva en algun moment de la seva història, però tots han aportat il·lusió i ganes de gaudir amb les diferents activitats que s´hi han portat a terme.

Des del 2003 i fins l’actualitat, la seu social del Club es troba al Pavelló Esportiu Municipal, Pl.Vila-romà s/n.

Accedeix a la web antiga fent clic aquí.

LA JUNTA ACTUAL

Oriol Borras