FES-TE SOCI

INSTRUCCIONS PER FER-SE SOCI

Som una associació excursionista del municipi de Palamós que vol conèixer, viure, gaudir, respectar i apropar la muntanya i el patrimoni natural. Tot això ho fem mitjançant la pràctica activa de diferents modalitats culturals, lúdiques i esportives.

Qualsevol persona hi és benvinguda. Des de qui corre o passeja per les Gavarres, s´acosta als Pirineus o es vol embarcar en una expedició alpina a qualsevol racó del món.

• Ompliu les dades d’aquesta sol·licitud

• Feu-la arribar per correu electrònic a secretaria@clubalpipalamos.cat o personalment al local social (Pavelló d’Esports de Palamós) els divendres a partir de les 22h

• La quota de soci varia, segons l’edat, des dels 20€ a la gratuïtat

• El preu de la llicència serà segons la modalitat escollida (per conèixer les diferents modalitats i preus de les llicències fes clic aquí)