Carregant Esdeveniments
Aquest esdeveniment ja ha passat.

Comencem la caminada pel camí que ens porta a Can Muntada, resseguint la Riera de Sant Aniol. Passades les runes del Molí de Riu deixem el camí per continuar pel corriol que traspassa diverses vegades la riera per arribar a l’ermita de Sant Aniol.

Sobre la font de l’ermita surt el corriol que puja a Can Barrufa. Per darrere la casa continuem pujant per anar a buscar el Pas del Gamarús, equipat amb unes petites cadenes per facilitar el pas. Una vegada superat ens dirigim fins a l’Era de Can Barrufa.

Seguint les fites trobem el pas d’anada i tornada del corredor que amb un pendent molt fort i enganxats a la paret, baixa fins a trobar la cova de la Tuta dels Morts.

La tornada la fem desfent el camí fins al pas del corredor, continuem el camí que seguíem en direcció (N) fins a trobar el Clot de les Puces, on traspassem la riera i seguim pel costat solei de la Lleixa d’en Llebre, baixem fins al Coll de Clarioles i Sant Aniol.

Data de la sortida: 23 de gener del 2022

Hora i lloc: 7 h Camp de futbol de Palamós

Durada aproximada: 7 hores

Alçada màxima: 839 m

Material: Pals de caminar, abric, beure i menjar de ruta.

Excursió apta per gent amb bona forma física.