ITINERARI MEGALÍTIC

L’any 1999 el club alpí va organitzar el primer Itinerari Megalític a les Gavarres i l’Ardenya.

L’any 2010 es va presentar el llibre “10 anys d’Itineraris Megalítics a les gavarres i l’Ardenya”, editat pel mateix Club Alpí amb el suport de la Diputació de Girona i el Departament d’Esports de l’Ajuntament de Palamós.

Des de llavors, s‘ha dut a terme ininterrompudament arribant a aquest 2019 a la 20ª edició. L’objectiu fonamental és la divulgació de tot el patrimoni ancestral, proper pel que fa la distància que el separa de casa nostra, però molt llunyà en el temps.

Els recorreguts es fan sempre amb un itinerari marcat prèviament pel Club Alpí Palamós i acompanyats d’un arqueòleg que facilita informació de tots els elements que s’aniran trobar durant el trajecte.

Volem destacar i agrair l’enorme tasca d’en Remi Serra, principal artífex i màxim responsable d’aquest esdeveniment des del seu naixement, així com de la resta de persones que han fet possible que 20 anys després seguim gaudint d’aquesta activitat.

CONTACTA AMB NOSALTRES