L'Oriol Borràs a la PTL de l'Ultratrail del Montblanc 2015

on .

L'edició del 2015 de la PTL la recordarà l'Oriol Borràs(Club Alpí Palamós) que,juntament amb en Dani Rodríguez(Club Egan),han unit esforços per participar amb l'equip anomenat Patagonia en la prova més dura de les que se celebren a l'Ultratrail del Montblanc. La PTL és una Ultratrail non stop molt exigent,sense balissaments,que gira al voltant del massís del Montblanc(França,Itàlia i Suïssa),amb 307km i 26.000m de desnivell+,s'ha d'afrontar amb total autonomia,sense assistències,cal tenir un currículum important en altres ultratrails i es disputa en equips de 2 o 3 persones(han d'arribar com mínim 2 plegats al final) i no es poden superar les 142 hores totals(gairebé 6 dies).

L'equip Patagonia ha obtingut una increible 31a posició final amb un temps de 140 hores 36 minuts i 5 segons. L'èxit d'aquesta prova ja només és finalitzar-la,donat que el percentatge d'abandonaments ha estat del 68%.Dels 107 equips tan sols han arribat 39 a la línea d'arribada de Chamonix.

L'equip Patagonia amb l'Oriol Borràs i en Dani Rodríguez  Arribada a Chamonix de l'Oriol i en Dani

Miquel Silva 3r classificat a l'Ultratrail de Madeira 2015

on .

Aquest propassat 11 d’Abril s’ha dut a terme a la Illa de Madeira (Portugal ) la cursa d’ultra trail “Madeira Island Ultra Trail 2015” MIUT que forma part d’una de les proves de la Ultra Trail World Tour. En la cursa de 85 km i 4000D+,  el Club Alpí Palamós tenia representació amb en Miquel Silva.

En Miquel va encarar la sortida des d’un inici a les posicions capdavanteres, amb un ritme intens però sense arribar al seu màxim. Cap al quilòmetre 25 va accelerar el ritme situant-se el tercer classificat, lloc que ja no va deixar fins a la seva arribada a meta.

El temps emprat per fer la distància de 85km i 4000mts de desnivell positiu va ser de 10:41’24’’ pel darrera del vencedor Francisco Freitas 9:39’10’’ i de Martin Schledler del equip Salomon Internacional 10:00’49’’.

Miquel Silva 3r classificat de l'Ultratrail de Madeira  Miquel Silva arribant en 3a posició a l'Ultratrail de Madeira

L'Oriol Borràs a l'ultracursa Tor des Geants 2014

on .

La participació de l’Oriol Borràs a la 5a edició de l’ultracursa de muntanya Tor des Geants,ha estat èpica.Després de 128 hores i 28 minuts ha completat un recorregut de 330km i 24.000m de desnivell positiu,finalitzant en el lloc 215è de la classificació final.
Es tracta d’una de les proves més dures que s’organitzen a Europa.Cadascú es marca un ritme de cursa,descansant mínimament per tal d'enllestir els 330km non stop de manera lliure en menys de 150 hores.Els 738 ultracorredors de diferents nacionalitats inscrits a Courmayeur tenen pel davant un recorregut espectacular al voltant de la Vall d’Aosta i circumval·lant els grans cims dels Alps(Montblanc,Cerví,Monte Rosa i Gran Paradiso).

Arribada de l'Oriol a la Tor des Geants 2014

En Josep Serra a l'Ultratrail del Montblanc 2014

on .

El nostre company Josep Serra en la seva 3a participació en aquesta mítica prova ha aconseguit pulveritzar tots els seus registres anteriors.Cal destacar que,els 2.400 participants de 70 països diferents,han de cobrir una distància de 168 Km amb 9.600 metres de desnivell positiu.

El nostre representant ha finalitzat en una increible 158a posició de la classificació general i la 51a en la seva categoría de veterans V1  amb un temps de 31h 48min i 37seg. Ha millorat en 1h i mitja la seva participació del 2013 i en més de 2h la participació de l'edició del 2009.

En Josep Serra el dorsal 431 de l'UTMB 2014 Arribada Josep Serra UTMB 2014

Gran paper d'en Miquel Silva i l'Oriol Borràs a la Zegama-Aizkorri 2014

on .

Molt bon paper d'en Miquel Silva i l'Oriol Borràs a la cursa de muntanya Zegama-Aizkorri 2014.
Posició General  Posició Categoria     Temps          Participant
226                     195                          05:34:33       MIQUEL SILVA BENAVIDES
313                     268                          06:10:44       ORIOL BORRAS CAJIGOS

Aquesta edició,amb una participació de 463 runners i marcada pel fred i la pluja, l'ha guanyat per 7è any seguit en Kilian Jornet,superant el rècord de la prova amb un temps de 3:48:38.
És una marató de muntanya puntuable per a les Skyrunnig series,amb una distància de 42,195Km i 5.472m de desnivell acumulat.El recorregut transcorre pel Massís d'Aratz i la Serra d'Aizkorri amb 4 dels cims més alts d'Euskadi.