ROADBOOK BTT BITÀCOLA BIKE

El passat mes de juny del 2018 es va celebrar la primera roadbook del Club Alpí Palamós, la Bitàcola Bike.  Per primer cop el club organitzava una prova d’aquesta modalitat.

Es van dissenyar dos recorreguts, un de 20km i 400mD+, i un altre de 40kmi 900 D+. Per dur-la a terme els participants havien de seguir les instruccions que els facilitava un llibre de ruta anomenat Roadbook creat per la ocasió on una sèrie de dibuixos i  distàncies servien d’orientació per arribar a les balises que s’havien de marcar durant el recorregut.

Van participar un total 19 equips, formats per grups d’una quatre persones, on hi havia gent experimentada i gent que no havia fet mai abans una prova d’aquest tipus.

Els guanyadors de la primera edició de la BITÀCOLA BIKE 2018 varen ser l’Andorrà Jordi Pujol en la prova llarga i l’equip Goxtremen la curta.

Aquest 2019, EL Club Alpí Palamós amb l’ Agrupació Excursionista Palafrugell, i els Escurçons de la Vall d’Aro-CC Platja d’Aro, hem unit esforços i objectius i hem creat el Campionat del Món de Roadbooks!Així, tots els qui participeu a la Garoina Extrema i tingueu pensat participar a la Bitàcola Bike, l’Escurçó Bike i el Ganxoxtrem, entrareu a formar part del Campionat del Món amb classificació final i premis.

Anirem ampliant la informació al blog http://Roadbookbtt.blogspot.com/

CONTACTA AMB NOSALTRES