Activitat

CINGLES DE BISTOLTES I PUIG DE LA CALMA (CLUB ALPÍ PALAMÓS)

Descarrega

4 de maig de 2010
Data de realització
d’abril 2010
Sigues el primer a aplaudir

a prop de Sadernes, Catalunya (España)

Vista 2377 vegades, descarregada 24 vegades

Fotos de la ruta

Descripció de l'itinerari

Sortida de Sadernes (300 m) direcció NE, creuarem el torrent dels Llorers i tot seguit en forta pujada enfilarem el Cingles de Bistoltes, fins arribar a un esplèndid mirador (850 m). Des de aquest punt girarem cap el Est i sense guanyar desnivell trobarem l’ ermita de Sant Grau d’ Entreperes. Continuem direcció Est fins el Coll Sabassa (940 m). Canviarem sentit Sud i passant per el Coll de Jou ens em filarem al Puig de la Calma (1053 m), punt culminant de la sortida, amb una espectacular vista. Començarem el descens cap al Sud i una mica abans del Pujant de la Guilla girarem al NW i desprès al SW, caldrà posar molta atenció perquè fins arribar a la Creu de la Ripolla el corriol es molt perdedor. Durant uns centenars de metres seguirem el Camí dels Valencians, molt més plàcid, per tot seguit agafar un camí a la dreta que ens portarà a les primeres masies i al Pont de Llierca (200m), fi de la sortida.

Punts d'interès

IconaPunt d'interès Altitud 1.053 m

PUIG DE LA CALMA

11-ABR-10 12:42:43

COLL SABASSA

11-ABR-10 12:08:47

Foto dePUIG DE BISTOLTES

PUIG DE BISTOLTES

Foto deST GRAU DENTREPERES

ST GRAU DENTREPERES

Si vols, pots o aquesta ruta.