Activitat

GARROTXA - Pont den Valentí-Puig de la Bruixa (CLUB ALPÍ PALAMÓS)

Descarrega

14 de setembre de 2009
Data de realització
de gener 2009
Sigues el primer a aplaudir

a prop de Sadernes, Catalunya (España)

Vista 2638 vegades, descarregada 34 vegades

Fotos de la ruta

Descripció de l'itinerari

La sortida comença al Pon d'en Valentí, tot pujant fins a Talaixà, per darrera l’església agafem el camí a can Cortal i el Pas dels Lladres, Cim del Sant Marc, baixem al Coll de Sant Marc i al Cim del Puig de la Bruixa, retornem al Coll de Sant Marc i baixem direcció a Sant Aniol passant per las Balmes d’Uja, Can Barrufa i l’ermita de Sant Aniol. Si el dia es clar es un dels cims de la Garrotxa del que es pot gaudir d’unes vistes excepcionals.

Veure més external

Si vols, pots o aquesta ruta.