Associacions

Display #
Web Link Agrupació Excursionista de Palafrugell

És la nostra agrupació veïna amb els quals hi tenim força contacte.Destaca l´organització de la Marxa popular de la Garoïna.

Web Link Centre excursionista de Banyoles

Entitat excursionista de Banyoles amb una Escola de Muntanya reconeguda per la FEEC.

Web Link Mad Team

Web del primer Club Excursionista virtual. Amb molts articles sobre técnica, material i vivencies personals. És una plana molt completa que no pots deixar de visitar.

Web Link La Colla Cassanenca

L'entitat de Cassà de la Selva data de l'any 1957, quan es començaren les primeres caminades i ascencions a diferents punts de la geografia amb caire excursionista.

Web Link Grup Muntanya Serria de Ter

El GRUP MUNTANYA SARRIÀ és una entitat esportiva i cultural de Sarrià de Ter (Gironès) dedicada a les activitats de muntanya.

Web Link Grup Muntanya de Camprodon

Aquí podeu trobar informació sobre les activitats d´aquest grup, així com informació sobre el món de la muntanya en general i sobre les seccions: alpinisme, BTT, escalada, esquí de muntanya...

Web Link Grup Excursionista i Esportiu Gironí

El Grup Excursionista i Esportiu Gironí, el GEiEG, és una de les entitats més antigues (fundada l'any 1919). És destacable l'organització dels cicle d'audiovisuals de muntanya Ciutat de Girona.

Web Link Grup Excursionista Cultural i Alpinista

Entitat de la Vall d'en Bas que destaca per l'organització de la marxa popular de la Lletissonada.

Web Link Centre Excursionista Empordanès

Club excursionista de Figueres que destaca per l´organització de la Mostra de cinema de muntanya i aventura.

Web Link Centre Excursionista d'Olot

El Centre Excursionista d'Olot és una de les entitats amb més empenta de Girona.Destaca per l'organització de la marxa popular de l'Embardissada.